2012年4月9日月曜日

お花見に行きました   Cherry blossom seeing

4/4に小倉城まで花見にでかけました。日本全国を襲った嵐の翌日でしたが満開で咲き誇っていました。小倉城の敷地内では三組ほどの新郎、新婦の姿も見かけました。桜の写真を撮りましたので、ご覧ください。

   CHERRY BLOSSOM SEEING

April 4th we went to Kokura castle for cherry blossom seeing. We could see beautiful cherry blossom blooming around Kokura castle the day after storm. I took some pictures. Please take a look.

















にほんブログ村 音楽ブログ カントリーミュージックへ
にほんブログ村

0 件のコメント:

コメントを投稿