2012年3月11日日曜日

ラジオ局初体験  We talked on the radio FM-KITAQ

FMキタキューのケロ子姉さんのウィークエンドパーティという番組に出演してきました。子供は病みあがり状態で咳き込みながらのトークでした。サイコロトークの出たテーマは「笑った話」「宝くじが当たったら」。宝くじがあたったら・・・・・子供はNゲージの鉄道模型を走り回らせる場所が欲しいみたいで「秘密基地」を持つためにマンションを買うとはなしていました。私は練習ができるスタジオと答えたのですが、家に帰りついてやっぱり自分が死んだあとに入る「前方後円墳」の話にすれば良かったかなと思いました。ギター型の埴輪を飾ったりして・・・・・・。曲は「平尾台クロスカントリーの歌」、「栄光への架橋/ゆず」、「Your love is like a flower/Harb Pedersen」を流していただきました。個人的には楽しくあっと言う間の一時間でした。ラジオをお聴きの皆様、ユーストリームをご覧の皆様、パーソナリティの山口恵子様他FM-KITAQのスタッフの皆様ありがとうございました。


     We Talked on the radio FM-KITAQ

We talked on the radio program "KEROKO NEISAN'S WEEKEND PARTY" by FM-KITAQ.
Suffering from a bad cough,son talked in "Dice talk". When the question "If you get a lot of money by lottery, what do you do or want" appeared, my son told that he would get his own house or apartment to play with N-gage railway train. I replied that I would get my own music studio at the same question. Getting to my home, I thought that I should talk about "Zenpo Koennfun" old big graveyard after my death. Today's music are "HIRAODAI CROSS COUNTRY RACE SONG" "The bridge for glory/ YUZU" "Your Love is like a flower/ Harb Pedersen". Thanks for litenning and watching. Thanks for Ms. YAMAGUCHI and othres.




にほんブログ村 音楽ブログ カントリーミュージックへ
にほんブログ村

0 件のコメント:

コメントを投稿